Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Boola h aeiparthenos

Kαλησπέρα αγαπητοί και πολυάριθμοι αναγνώστες του ιστολογίου μου. Είμαι η Μπούλα η αειπάρθενος και απο εδώ και στο εξής θα σας κρατώ συντροφιά τα τσουχτερά βράδια του χειμώνα. Εμένα που με θωρείτε με ανέδειξε το σπουδαίο και τόσο ξακουστό forum pareoula http://pareoula.9forum.info/forum.htm. Χρωστάω η αλήθεια είναι πολλά στην αρχιτσατσά του φορούματος την Ελίζα ΣκατοΔημητρακοπούλου. Μου έμαθε να είμαι τσόκαρο και τσουλάρα και να αντιμετωπίζω τους άνδρες σαν σκεύη ηδονής (τουτέστιν δονητές). Ελιζάκι χαιρετίσματα γιαγιάκα. Φιλάκια και στην "Μωρή το κρατάς ανάποδα" που τόσο μας αγαπά η κουκλίτσα μου. Αγαπητοί αναγνώστες σύντομα θα ακολουθήσουν συμβουλές για το πως θα παραστήσετε επιτυχημένα την Άρτεμη, την Αθηνά και την Εστία, τρεις θεές σε οικονομική συσκευασία.

2 σχόλια: